הוצאת דרכון פורטוגלי וחשיבותו להעברה בין דורית

העברה בין דורית של דרכון פורטוגלי

 

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

הזדמנויות להשקעה בנדל"ן

גם אם הילדים שלכם לא מעוניינים להתגורר באירופה, הם יוכלו לרכוש בה נדל"ן להשקעה. אזרחות פורטוגלית לילדים מעניקה אפשרות לבצע עסקאות נדל"ן, לרכוש ולמכור נכסים שונים. ברחבי אירופה יש הזדמנויות נהדרות להשקעות נדל"ן שיניבו לילדים שלהם תשואות גבוהות והכנסה נאה מדי חודש. אז למה שלא תעזרו להם להרוויח בגדול?

הקמת עסק

אם הילדים שלכם משתוקקים לפתוח פיצרייה משגעת מול מזרקת טרווי ברומא, או לעשות עסקים עם חברות הייטק מצליחות בברלין, הרי שדרכון פורטוגלי זה בדיוק מה שהם צריכים. אירופה מקבלת בברכה בעלי עסקים המחזיקים באזרחות פורטוגלית, ומעניקה מגוון של הטבות ליזמים. זאת בדיוק ההזדמנות של הילדים שלכם לשלב בין ביזנס לפלז'ר!

יוזמות חקלאיות

ואם כבר ביוזמות עסקינן, הרי שפורטוגל מעודדת יוזמות בתחום החקלאות. אם הילדים שלכם בעלי ניסיון בתחום או רוצים להשתלב בחקלאות של פורטוגל (כפי שעושות זאת כיום משפחות צעירות רבות), אז אזרחות פורטוגלית תאפשר להם לקבל מגוון הלוואות ומענקים עבור העסק החקלאי שלהם על חשבון המדינה.

דרכון פורטוגלי- אזרחות פורטוגלית עושים אצל רוני קדמי

איך אומרים טרקטור בפורטוגזית?

בקשת אזרחות פורטוגלית לצאצאים עושים עם עו"ד רוני קדמידרכון פורטוגלי ואזרחות פורטוגלית מאפשרת יצירת יזמות חקלאית לאזרחים נושאי דרכון פורטוגלי
הוצאת דרכון פורטוגלי עלולה להיות משימה מאתגרת, ולכן כדאי לפנות לאיש מקצוע שיודע לעשות את העבודה. עו"ד רוני קדמי הוא בעל ניסיון של שנים בתהליך קבלת אזרחות פורטוגלית לישראלים והוא למעשה מהחלוצים בתחום ההגירה והוצאת אזרחות פורטוגלית. משרדו של עו"ד קדמי ילווה אתכם בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי ויטפל לכם בכל מה שצריך מא' ועד ת'. בשל הניסיון הרב שלו, הבקיאות והידע בתחום, אלפי ישראלים קיבלו בזכותו אזרחות פורטוגלית ללא עיכובים.

 

במידה ומסיבה כלשהי לא תאושר את זכאותכם לקבלת מספר המעקב- אל דאגה. אתם תקבלו את כספכם בחזרה. לעו"ד רוני קדמי יש קשרים רבים – השלוחה הפורטוגלית של המשרד מפקחת על כל ההליך בפורטוגל, כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאנו נעשה הכול על מנת לקבל עבורכם את האזרחות הפורטוגלית במהירות רבה.


לאורך כל התהליך אנו נהיה זמינים עבורכם לכל שאלה, ותוכלו לפנות לעו"ד רוני קדמי ישירות בוואטסאפ. מרגע ההתקשרות ועד לקבלת האזרחות המיוחלת, ובנוסף אתם תקבלו מספר מעקב שיאפשר לכם לדעת היכן אתם נמצאים בתהליך על פי מספר השלב.

 

אז קדימה, צרו עמנו קשר עכשיו ואנו נשמח לסייע לכם בהוצאת דרכון פורטוגלי לילדים או הנכדים שלכם.

התקשרו: 077-2317788

פוסטים
נוספים

בדקו אם אתם זכאים

ב- 3 צעדים!

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

המשיכו לעקוב אחרינו