הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן

הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן- עכשיו זה אפשרי

הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן

מתעניינים לגבי דרכון פורטוגלי לצאצאי הבלקן?

לפניכם כל מה שצריך לדעת על תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים עסוקים במשימה: להוציא דרכון פורטוגלי. הסיבה לכך היא שבשנת 2015 נחקק חוק ספרדי לפיו יהודים מכל העולם שהינם צאצאים למגורשי ספרד, זכאים לקבלת דרכון ספרדי. מאוחר יותר גם פורטוגל החליטה לחוקק חוק המאפשר לכל יהודי שיוכיח זיקה לגירוש ספרד, להוציא אזרחות פורטוגלית.

דרכון פורטוגלי הוא אחד מהדרכונים הנחשקים ביותר, בשל סיבות רבות: הוא מאפשר להיכנס לגבולות ארצות הברית אוסטרליה וכו' ללא צורך בהוצאת ויזה, הוא מעניק לכם אפשרויות של עבודה, לימודים, עסקים ומגורים בכל רחבי אירופה. בנוסף לכך, באמצעות דרכון פורטוגלי תוכלו לרכוש נדל"ן לגור ולעבוד במדינות שונות באירופה וליהנות מתשואה ורווחים גבוהים.

האם מגיע דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן?

אם חשבתם שדרכון פורטוגלי מוענק רק לצאצאי ספרד או פורטוגל, תחשבו שוב.
לאחר גירוש ספרד שהתרחש בשנת 1492, היו יהודים רבים שנאלצו לנדוד ולהגר למדינות אחרות, ביניהן מדינות הבלקן.

חבל הבלקן זהו אזור גאוגרפי הממוקם בדרום מזרח אירופה. בחבל, ששטחו 550,000 קמ"ר, חיים 53 מיליון תושבים. החבל כולל מדינות רבות כמו: אלבניה, בולגריה, בוסניה הרצגובינה, קוסבו, מקדוניה הצפונית, מונטנגרו. קרואטיה, יוון, איטליה, סרביה, סלובניה, וכן טורקיה.

היהודים שגורשו מספרד והגיעו למדינות הבלקן, שמרו על מורשת האבות שלהם ועל המסורת הספרדית. כדי לתקן את העוול שנגרם ליהודים המגורשים, מממשלת פורטוגל החליטה להעניק דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן ואזרחות פורטוגלית לצאצאיהם היהודים. אז אם מוצא המשפחה שלכם הוא של אחד ממדינות הבלקן שהזכרנו כאן, ייתכן כי אתם זכאים לקבלת דרכון פורטוגלי לצאצאי הבלקן.

מה כולל תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן?

תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי לצאצאי הבלקן הוא מעט מורכב. לכן, טוב שיש עורכי דין מנוסים בתחום כמו עורך הדין רוני קדמי המתמחה בהוצאת דרכון פורטוגלי. בשלב הראשון בתהליך, תערכו שיחה עם עו"ד רוני קדמי לבדיקת הזכאות שלכם להוצאת הדרכון.

בשלב הבא אנו נרכז עבורכם את כל המסמכים הנדרשים ונשלח אותם לאישורה של הקהילה היהודית בפורטוגל כדי לוודא כי אכן אתם צאצאים של מגורשי ספרד. הקהילה תבחן היטב את המסמכים, ותחזיר לנו תשובה תוך מס' ימים.

אולם אם הקהילה תחליט כי אין לכם שורשיים ספרדים ואינכם זכאים לאזרחות פורטוגלית, אז לא קרה כלום. אתם תקבלו את כל כספכם בחזרה. כך, שאתם לא לוקחים שום סיכון מיותר, וכספכם יושב לכם.

 

השלב הבא לקבלת דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן- עו

קיבלתם בשורה חיובית, והקהילה מאשרת כי אתם צאצאים למגורשי ספרד? ברכותינו! כעת ניתן יהיה להמשיך בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן.

השלב הבא בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן הוא הגשת הבקשה לאזרחות למשרד המשפטים הפורטוגלי – אנו במשרדו של עו"ד רוני קדמי נכין ונגיש בשמכם את הבקשה ובסיום ההגשה אתם תקבלו מספר מעקב שיאפשר לכם לעקוב אחר התקדמות וסטטוס התהליך. ואז, אחרי שתמתינו בסבלנות כשנה וחצי, אתם תקבלו את האזרחות הפורטוגלית המיוחלת!

אחרי שתזכו להחזיק בתעודת אזרחות פורטוגלית, מגיע השלב הסופי של הנפקת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן וכן הנפקת תעודת זהות פורטוגלית. החל משלב זה אתם תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של דרכון פורטוגלי.

הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי הבלקן – רק עם עו"ד רוני קדמי

ישראלים רבים שהמוצא שלהם ממדינות הבלקן השונות, בוחרים לפנות אלינו להוצאת הדרכון הפורטוגלי. זאת בזכות הניסיון העצום שלנו בתחום. אנחנו חיים ונושמים אזרחות פורטוגלית, ובגלל זה, כל לקוחותינו מצליחים להשיג את האזרחות הפורטוגלית המבוקשת.

אנחנו בקיאים בכל הבירוקרטיה ובאותיות הקטנות של התהליך, ככה שממש כמו שחקן הכדורגל רונאלדו – אנחנו כמעט אף פעם לא מפספסים. כידוע, זמן שווה כסף, אז תשמחו לדעת שאנחנו מזרזים את התהליכים בכל הקשור בהכנת התיק לבקשת האזרחות וכל הידע והניסיון עתיר השנים שלנו, מאפשר לנו לטפל בבקשה שלכם ביעילות ובמהירות רבה.

אם כל זה לא מספיק, מרגע ההתקשרות שלנו ועד קבלת הדרכון, אנחנו פועלים מולכם בשקיפות מלאה, כך שתמיד תוכלו לדעת מה סטטוס הבקשה ומהו השלב הבא.

אז קדימה, צרו עמנו קשר עכשיו ואנו נעזור לכם להשיג את הדרכון הפורטוגלי במינימום מאמץ מצדכם, וביעילות רבה מצדנו. עו"ד רוני קדמי כאן בשבילכם!
התקשרו: 077-2317788

פוסטים
נוספים

בדקו אם אתם זכאים

ב- 3 צעדים!

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

המשיכו לעקוב אחרינו