תהליך הוצאת דרכון רומני

כיצד שינוי החוקה הביא לכך שיהיה ניתן להוציא אזרחות רומנית?

ואיך מוציאים אזרחות רומנית

ביעילות מירבית לזכאים

כל אדם שנולד ברומניה או שהינו צאצא לאדם שנולד ברומניה (אבא / אמא / סבא / סבתא), ואין לו עבר פלילי, זכאי לאזרחות רומנית.

אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בהליך, אם שילמתם כסף רב עד כה ואינכם רואים את הסוף, אם אתם אובדי עצות, צרו עימנו קשר בטלפון 03-301-3081 לשיחת ייעוץ ראשונית חינם וללא התחייבות.

יש לקחת בחשבון שבקשה שתוגש עם חוסרו/או טעות ו/או העדר אימות מתאים של אחד המסמכים, עשויה לגרור במקרה הטוב עיכוב בהוצאת הדרכון הרומני ובמקרה הרע, דחיית הבקשה.

איך אתם יכולים להיות אזרחים רומנים

ומי זכאי להוציא דרכון רומני

לכל מטרה שתבחרו

תהליך קבלת האזרחות הרומנית של מועמד מותנה במספר משתנים, כגון מקום הלידה של הגורם המזכה באזרחות, תאריך הלידה, מועד העזיבה מרומניה ועוד. רק בהינתן הנתונים המצוינים לעיל, ניתן יהיה להעריך את משך התהליך ואופיו.

אז איך עושים את זה באמת?

ואיך מוציאים דרכון רומני

כל השלבים שישנו לכם את התפיסה

שלב א': בדיקת זכאות (ללא עלות וללא התחייבות)

בשלב זה משרדנו יבצע הערכה של כל הנתונים הרלוונטיים של המבקש, במטרה לוודא כי הזכאות לאזרחות רומנית אכן קיימת.

שלב ב': איסוף המסמכים רלוונטיים

בשלב זה יתבצע איסוף המסמכים הנדרשים לתהליך (תעודות לידה, תמציות רישום, תעודות נישואין, ועוד).

משרדנו לוקח תחת אחריותו לאסוף ולהכין את כל המסמכים הרלוונטיים לתהליך בכל אחת מהמדינות הבאות: ישראל, רומניה, מולדובה ואוקראינה, וכמו כן, הינו אחראי גם אימות המסמכים הנ"ל

שלב ג': הליך אימות נתונים מול הרשות המוסמכת ברומניה

בשלב זה יועברו המסמכים לצוות המשפטי של משרדנו ברומניה. לאחר תרגום כל המסמכים, נעבירם לידי הרשות המוסמכת ברומניה על מנת לברר את הסטאטוס האזרחי של הגורם המזכה.

שלב ד': קבלת האזרחות הרומנית

לאחר קבלת החלטה המכירה באזרחותו של המבקש, הרי שהחל ממועד ההחלטה על הכרה באזרחותו, כל צאצאיו שייקחו חלק בתהליך יוכרו בו במקום כאזרחים רומנים.

הערה: ככל וההחלטה בעניין המבקש תהא כי אזרחותו אבדה/נשללה, יהיה צורך לפנות לקונסוליה רומנית ולהגיש בקשה להשיב את אזרחותו. במקרה זה, אזרחותו הרומנית של המועמד תתקבל עם אישור הבקשה להשבת האזרחות.

שלב ה': הסדרת הניירת במרשם האוכלוסין הרומני

יחד עם קבלת אזרחות רומנית, ולפני הגשת הבקשה לקבלת דרכון רומני, כל מועמד נדרש ע"פ החוק להסדיר את מעמדו האזרחי במרשם האוכלוסין הרומני, ולוודא כי יונפק לו מס' זהות רומני (CNP), תונפק לו תעודת לידה, תעודת נישואין, תעודת שינוי שם וכיו"ב. הליך זה הינו הכרחי לצורך קבלת הדרכון.

שלב ו': הגשת בקשה לדרכון

עם סיום הסדרת המעמד האזרחי של המבקש במרשם האוכלוסין הרומני, ניתן לפנות כעת לקונסוליה רומנית ולהגיש בקשה לקבלת הדרכון. במעמד הבקשה לדרכון בקונסוליה יש להציג את כל מסמכי המקור הנוגעים למעמד האזרחי של המועמד (אישור אזרחות, תעודת לידה, תעודת נישואין, תעודת  שינוי שם וכיו"ב).

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

עורך דין רוני קדמי

ליווי מקצועי - משרד עו''ד רוני קדמי

ניסיון עתיר שנים בהוצאת דרכון רומני

למשרד עורכי דין רוני קדמי אשר הנו עורך דין דרכון רומני, ניסיון רב ידע וכלים בסיוע לישראלים לזכות בדרכון רומני. יתרונותיו של ליווי מקצועי בתהליך הוצאת דרכון רומני הם :

קשר של המשרד עם גורמים רלוונטיים ברומניה.

דאגה לכל הפרטים הבירוקרטיים והחוקיים.

פיקוח על כך שהבקשה תוגש כיאות כולל כל המסמכים הנדרשים ודרך הצגתם.

ליווי צמוד, מקצועי ויעיל, שהופך את ההליך לקל ונעים עבור מבקש הדרכון.

הליך הוצאת דרכון רומני מצריך הגשת טפסים ועמידה בדרישותיה של ממשלת רומניה. הוצאת הדרכון כרוכה בהליכים בירוקרטיים ובעבודה מול הגורמים ברומניה. כדי להבטיח שההליך יהיה מהיר ומוצלח רצוי להסתייע בשרותיהם של מי שמתמחים בהליך. משרד עורכי דין רוני קדמי סייע לישראלים רבים לקבל דרכון רומני ורכש ניסיון, ידע ומומחיות בתחום.

לקביעת פגישה ולקבלת פרטים נוספים התקשרו לטלפון 077-2317788 .

שאלות נפוצות

כל התשובות על תהליך הוצאת דרכון רומני

תהליך קבלת האזרחות עשוי להימשך בין 10 עד 36 חודשים, והינו תלוי בנתוני המקרה. ע"פ רוב, קבלת תהליך אזרחות נעה סביב 24 חודשים.

על מנת להתחיל את התהליך עבור האזרחות הרומנית יש להמציא מסמכים מישראל וכן מסמכים מרומניה (ו/או מולדובה ו/או אוקראינה ו/או מדינות נוספות). מדובר לרוב במסמכים כלליים (תעודות לידה / נישואין / שינוי שם / וכיו"ב). את המסמכים שולחים לתרגום ברומניה (מבוצע ע"י משרדנו), ושם מתחיל ההליך מול הרשות המוסמכת באמצעות הצוות המשפטי שלנו ברומניה. לציין, כי גם במקרה ואין למועמד כל מסמך רלוונטי הנוגע לעניין, משרדנו ידאג להמצאת כל המסמכים הרלוונטיים.

מי שהנו אזרח רומני ואוחז בידו דרכון רומני רשאי לנוע ולהתנייד באופן חופשי ברחבי האיחוד האירופאי, לגור ולעבוד באופן חופשי בכל מקום בתוך שטח האיחוד האירופאי ללא הגבלת זמן וללא צורך באשרה, ללמוד לימודים אקדמאיים בחינם או בשכר לימוד מופחת באופן משמעותי, מאפשר להשקיע בנדל"ן ומקל על קבלת תנאי מימון נוחים, ועוד.

10 שנים ממועד ההנפקה

לאחר קבלת האזרחות הרומנית, ניתן לקבל את הדרכון, ובלבד שהוסדרו והונפקו כל מסמכי המעמד האזרחי במרשם האזרחי ברומניה. המשמעות היא שיש להסדיר את המעמד האישי במרשם האוכלוסין של רומניה, ובכלל זה לרשום את לידתו של המועמד, נישואיו (באם הנו נשוי) וכן את השינוי השם הפרטי/משפחה (במידה והמועמד שינה שם מרגע לידתו ועד למועד קבלת האזרחות הרומנית). רק לאחר הסדרת מסמכים אלה ניתן להגיש בקשה לדרכון רומני.  

גם מועמד שאין בידו כל מסמך בקשר לדורות הקודמים ברומניה זכאי לקבל אזרחות, שכן במקרים אלו ידאג משרדנו להמצאת כל המסמכים הנדרשים.

ידיעת השפה אינה תנאי לקבלת אזרחות רומנית.

CNP הנו מספר זהות רומני, (בדומה למס' זהות ישראלי).

בהחלט כן, בכל מקום בתחומי שטח האיחוד האירופי

ישנם מקרים בהם ניתן יהיה להעביר את האזרחות הרומנית לדורי דורות, ומנגד קיימים מקרים בהם על פי חוק האזרחות הרומני ניתן יהיה להוריש את האזרחות הרומנית לצאצאיהם שלושה/ארבעה דורות קדימה

ככל ומי מהדורות הקודמים נולד בשטח רלוונטי במולדובה או אוקראינה בין 1940-1918, יתכן מאוד שכן.

פטירתו של הורה/סב שבגינו מתבססת האזרחות הרומנית של צאצאיו אינה משפיע כלל על תהליך האזרחות. ניתן להשיג את תעודת הלידה של קרובי המשפחה המנוחים מרומניה, ובכך לקבל את האזרחות והדרכון הרומני עבור המועמד.

החובה היחידה החלה על אזרח רומני על פי החוק הנה הסדרת המעמד האזרחי ברומניה. לציין, כי חובה זו הנה תנאי נדרש, בכל מקרה, להנפקת הדרכון הרומני.

הזכאות לאזרחות עוברת על בסיס קשר דם בלבד. מכאן, כי אף בהינתן נישואין כדין, בן/בת זוג אינו/ה זכאי/ת לאזרחות מכוח הנישואין לאזרח/ית רומניה.

חולמים על החיים הטובים? על הזדמנויות נדל"ן מטורפות ולימודים מסובסדים?

תפסיקו לחלום ומלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם הצעה שתשנה את החיים שלכם מקצה לקצה!

למה לבחור ברוני קדמי?

החזר כספי

100% הצלחה למתאימים

במידה ותאושרו על ידי המדינה הקולטת, האזרחות שלכם מובטחת.

העבודה שחורה והבירוקרטית על דרכון פורטוגלי עלינו

'העבודה השחורה' עלינו

ממש כך. חוץ ממספר מסמכים בסיסיים שתידרשו להעביר אלינו בתחילת ההתקשרות באופן דיגיטלי, תוזמנו לשכוח מאתנו עד לקבלת האזרחות. אנחנו נעשה עבורכם ה-כ-ל! ונעדכן אתכם באופן שוטף בהתקדמות ההליך, בליווי עורך דין דרכון אירופאי.

קשרים

קשרים רבותיי קשרים

אם ישנו גורם משמעותי שמייעל תהליכים ומקצר סחבת, הרי אלו הקשרים. ותאמינו שהזענו עליהם הרבה, וזאת באמצעות השלוחות שלנו, במדינות היעד המפקחות על ההליך באירופה.

זמינות גבוהה ללקוחות המעוניינים בדרכון פורטוגלי

זמינות גבוהה

חוששים להיתקל בסוללת מזכירות מייגעת כדי לדבר איתי? לא הפעם! כדי להגיע אלי פשוט שלחו ווטסאפ והקשר בינינו יהיה מתחילה ועד הסוף הטוב, ישיר ובלתי אמצעי. איך אמרתם שאתם אוהבים את הקפה שלכם? 😀

זריזות בטיפול בלקוחות דרכון פורטוגלי

זריזות

 ניסיון עתיר שנים מאפשר לנו לזרז תהליכים עד למינימום ולהוציא לכם אזרחות במהירות וללא עיכובים.

בקיאים בחוק הפורטוגלי ובאותיות הקטנות

בקיאות באותיות הקטנות

לגלות בקיאות בטופסולוגיה ובבירוקרטיה זו מיומנות של ממש. רכשנו אותה בעמל רב ויומיומי, ומי זוכה כעת לקצור את הפירות? ברור שאתם, אלא מי? 😀

עתירי ניסיון רב שנים בהוצאת דרכון פורטוגלי

ניסיון עתיר השנים

ההבדל בין זכאות לאזרחות, לבין סירוב לה, הינו ברוב המקרים תוצאה של חוסר ניסיון. במשרדנו עו"ד וותיקים ומנוסים האוכלים, שותים ונושמים כל מה שקשור לקבלת אזרחות.

שקיפות בתהליך הנפקת דרכון פורטוגלי מא' ועד ת'

שקיפות

מרגע ההתקשרות בינינו ועד לקבלת האזרחות המיוחלת תוזמנו לעקוב אחר התהליך בשקיפות מלאה ותדעו בכל רגע נתון היכן מצוי התהליך.

לקוחות ממליצים

איך עובד תהליך הוצאת דרכון רומני?

זהו השלב הראשון והוא נועד לקבלת פרטים ראשוניים, לצורך קבלת האישור העקרוני.

נאסוף ונשלח כל המסמכים הרלוונטיים ונגיש אותם לרשויות ברומניה.

לאחר הגשת התיק, תוזמנו לשגרירות רומניה בישראל לצורך ראיון.

זהו, הגעתם ליעד! קבלו תעודת אזרחות רומנית ואיתה תוכלו להמשיך להנפקת תעודת זהות ודרכון רומנים.

בדקו אם אתם זכאים

ב- 3 צעדים!

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

המשיכו לעקוב אחרינו