השקעה בנדלן לבעלי דרכון פורטוגלי

השקעה בנדל"ן לבעלי אזרחות פורטוגלית מהווה את אפיק ההשקעה המושלם!

השקעה בנדלן בפורטוגל- פורטו

 

 

פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחת המדינות המבוקשות ביותר בעולם בקרב משקיעי נדל"ן שמחפשים אחר השקעות משתלמות שיכולות להניב להם תשואה גבוהה. שינוי חוק האזרחות במדינה והעובדה שעשרות אלפי ישראלים פונים לקבלת אזרחות ודרכון פורטוגלי מאפשרת לישראלים ליהנות מיתרונות רבים ברכישת דירה להשקעה או נכס בפורטוגל.

 

הישראלים מחפשים השקעות נדל"ן משתלמות מחוץ לישראל

עליית מחירי הדיור בישראל, לצד העלייה בשיעורי המס, מובילים משקיעי נדל"ן ישראלים לזנוח את הרעיון של רכישת דירות להשקעה בישראל ולחפש אחר הזדמנויות ברחבי העולם. לרכישת דירה להשקעה בחו"ל יש יתרונות רבים: מחירי הדירות זולים יותר מאשר הדירות בישראל, שיעורי התשואה גבוהים יותר אם ניקח לדוגמא תשואה משכירות שעומדת בארץ בין 2-4% לעומת 5-10% בחו"ל, מדינות רבות בחו"ל פוטרות ממס רכישה כדי לעודד השקעה מקומית. היתרונות האלה מושכים את הישראלים לחפש הזדמנויות להשקעה ברחבי אירופה, ומי שמחזיק ברשותו דרכון אירופאי זוכה ללא מעט הטבות נוספות לעומת משקיע זר.

 

פורטוגל מושכת את תשומת ליבם של משקיעי הנדל"ן

פתיחת האפשרות לקבלת אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי הפכה את ההשקעה בנדל"ן בפורטוגל לקוסמת במיוחד. מדוע פורטוגל הפכה ליעד מבוקש בקרב מחזיקי דרכון פורטוגלי או דרכון אירופאי? יש המזהים את הפוטנציאל הלא ממומש עדיין במדינה, אשר משלבת בין תשתיות מפותחות ובין הזדמנויות ליזמות עסקית. פורטוגל מציעה הן למשקיעי נדל"ן והן למבקשים לרכוש דירה במדינה מדינה עם תנאי מחייה זולים יחסית לצד אפשרות למצוא הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במיוחד, אם תצרפו לזה את הקהילה היהודית החמה והתומכת שנמצאת בפורטוגל אתם יכולים להבין לבד מדוע היא הופכת להיות בשנתיים האחרונות לאחד היעדים המועדפים להשקעה בנדל"ן מחוץ לישראל.

 

השקעה בנדלן בפורטוגלרכישת נדל"ן בפורטוגל בתנאים נוחים במיוחד

הנדל"ן בפורטוגל נמצא בעלייה מתמשכת בחמש השנים האחרונות, העובדה שהממשלה הפורטוגלית מעודדת משקיעים ובעיקר אזרחים לרכוש דירות הופכת את הנדל"ן בפורטוגל להשקעה משתלמת במיוחד. אפשרויות המימון הן נרחבות עם מתן הלוואה לרכישת דירה בעד 70% מערך הנכס, הריביות הבנקאיות נמוכות ועומדות על 1-3% בלבד ובשעה שמחירי הדירות עדיין אטרקטיביים ונמצאים בעלייה אפשר להבין את המשיכה מצד משקיעי נדל"ן ישראלים המחפשים עסקאות משתלמות מעבר לים. 

האזורים המבוקשים להשקעת נדל"ן בפורטוגל – ליסבון ופורטו

המטרופולין של ליסבון, בירתה של פורטוגל,  הינו אחד האזורים המבוקשים ביותר להשקעה בנדל"ן בעיקר מאז שאירח את תחרות האירוויזיון שחשפה את העיר לקהל מרחבי העולם, העובדה שמשפחות מקומיות רבות עוזבות את מרכז העיר לטובת הפריפריה מהווה הזדמנות עבור משקיעים שרוכשים דירות במרכז העיר במחירים שנעים בין 150-400 אלף אירו עם תשואה שנתית שעומדת על 6-8% בממוצע. 

היעד המבוקש הנוסף במדינה הינו עיר הנמל פורטו, בה ניתן כיום למצוא דירות להשקעה במחירים שנעים בין 60-200 אלף אירו ועם מחירים שעולים בהתמדה ביעד המבוקש. ליסבון ופורטו מושכות כיום את מרבית תשומת הלב של משקיעי נדל"ן בפורטוגל ובעיקר של ישראלים רבים שמקבלים את האזרחות הפורטוגלית והדרכון הפורטוגלי ובכך כתושבי המקום מצליחים לדלג מעל המשוכה של הבירוקרטיה המקומית.

 

גורמי הסיכון להשקעה בנדל"ן בפורטוגל

ככל השקעה ברכישת נדל"ן או דירה גם בפורטוגל יש סיכונים כפי שיש בכל מדינה אחרת בעולם. אם ננסה להסיט לרגע את תשומת הלב מן היתרונות בהשקעה בדירות במדינה ניתן לזהות האטה מסוימת בעליית מחירי הדיור ולכן מומלץ להשקיע בערים המרכזיות בהם הביקושים ממשיכים להיות בעלייה.

פוסטים
נוספים

בדקו אם אתם זכאים

ב- 3 צעדים!

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

המשיכו לעקוב אחרינו