מגורים באירופה לבעלי דרכון אירופאי

מגורים באירופה- עם דרכון אירופאי- זה אפשרי!

אזרחות אירופאית- מגורים באירופה לבעלי דרכון אירופאי

לגור באירופה היה מאז ומתמיד חלומם של ישראלים רבים, בתור יבשת שהיוותה מרכז כלכלי, חברתי, תרבותי, אומנותי והשכלתי בעת המודרנית ואף בזמנים קדומים לה. מנגד, על אף שדרכון ישראלי מאפשר כניסה חופשית למדינות האיחוד האירופאי, לרוב כניסה באמצעותו מקנה למחזיקים בו וויזת תייר זמנית בלבד.

עם זאת, הוצאת דרכון פורטוגלי או החזקה באזרחות פורטוגלית מנגד, מאפשרות לבעליהן ליהנות מכל אשר אזרחות אירופאית מציעה.


לכן, במאמר הקרוב נרחיב על האפשרויות של בעלי אזרחות פורטוגלית לגור באירופה, כמו גם נסביר מה בדיוק נותנת אזרחות אירופאית למחזיקים בה.


אזרחות אירופאית – תנועה חופשית בין מדינות האיחוד כתושב


היתרון הגדול ביותר שנלווה לאזרחות פורטוגלית כאזרחות אירופאית, הוא היכולת לנוע בין המדינות השונות באירופה על תקן תושב, כאשר אותה תנועה חופשית מתאפשרת באמצעות אמנת שנגן המפורסמת אשר למעשה ביטלה את הצורך בפועל בגבולות בין מדינות אירופה. כך למעשה מתאפשר לבעל האזרחות לעבוד, ללמוד, ולגור כדרך קבע במי מבין המדינות המנויות באיחוד האירופאי, כפי שמיד נרחיב.


או במילים אחרות – למחזיק בדרכון פורטוגלי ניתנת האפשרות לנסות את מזלו העסקי ההשכלתי והמקצועי במבחר המדינות המפותחות והמוצלחות ביותר בעולם, כהזדמנות שכאמור אינה זמינה לרוב עבור הישראלי הממוצע.


אזרחות פורטוגלית – אפשרות ללימודים גבוהים במימון ממשלתי


כמו כן, בעלי אזרחות אירופאית נהנים במדינות רבות מן האפשרות ללמוד במגוון מוסדות ההשכלה הגבוהה במימון משמעותי עד כדי מימון מלא מצד השלטונות, כאשר לאור זאת הוצאת דרכון פורטוגלי יכולה להביא עימה למנפיק אזרחות פורטוגלית גם כרטיס כניסה לאוניברסיטה נחשקת, כאשר בחלק מהם שכר הלימוד ימומן על ידי הממשלה עצמה!


לגור באירופה ולעשות עסקים כמקומי


יתרון נוסף הנלווה להחזקה באזרחות אירופאית הוא היכולת לרכוש ולהחזיק נכסים תחת רגולציית מיסוי מקומית וכזו המטיבה עם אזרחים אירופאיים פי כמה מונים מאשר משקיעי חוץ, כדוגמת אזרחי ישראל שמבקשים לעשות עסקים באירופה.


לכן, הוצאה של אזרחות פורטוגלית ביבשת הכחולה יכולה להחזיר את ההוצאה כשלעצמה ולהציב בפני המחזיקים בה מגוון הזדמנויות עסקיות יקרות מפז, וכאלה שאינן נגישות באותה צורה לנטולי דרכון מקומי אירופאי.


דרכון פורטוגלי כאחד הדרכונים החזקים בעולם


דרכון פורטוגלי ידוע בתור היותו מן הדרכונים החזקים ביותר בעולם, כאשר מדד הנלי דירג אותו בשנת 2019 במקום ה- 5 בעולם, כדרכון המקנה כניסה ללא פחות מ- 185 מדינות ללא צורך בוויזת כניסה, מתוך 193 מדינות בסך הכול!


כלומר, באמצעות דרכון פורטוגלי תוכלו להיכנס למגוון מדינות אשר מצריכות כיום מישראלים החזקה בוויזה ייעודית כדוגמת ארצות הברית, אוסטרליה וסין או כאלה אשר אינן פותחות את שעריהן לישראלים כמו אינדונזיה, מדינות צפון אפריקה וכו'.


החזקה בדרכון אירופאי – שדרוג רמת חיים


כפי שאפשר להבחין, האפשרות לנוע ולפעול חופשי ברחבי אירופה טומנת בחובה הזדמנויות יקרות מפז וכאלו אשר פותחות אפשרויות חדשות לישראלים רבים, כאלו שיכולות לתת להם הזדמנות למימוש קריירה עסקית, להזדמנויות יזמיות חדשות, ואף לקידום עצמי דרך לימודים גבוהים ובמימון חסר תקדים.

פוסטים
נוספים

בדקו אם אתם זכאים

ב- 3 צעדים!

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

המשיכו לעקוב אחרינו