תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי

כיצד שינוי החוקה הביא לכך שיהיה ניתן להוציא אזרחות פורטוגלית?

ואיך מוציאים אזרחות פורטוגלית

ביעילות מירבית לזכאים

בחודש פברואר שנת חוקקה ממשלת פורטוגל חוק המאפשר לצאצאים של קהילת יהודי פורטוגל המגורשים לקבל אזרחות פורטוגלית. החוק, שחוקק אחרי שנחקק החוק הספרדי המתייחס לצאצאי מגורשי ספרד, לא עורר תשומת לב רבה בקרב ציבור הישראלים. אך במהלך השנים שחלפו מאז והודות לקסמיה של פורטוגל, הפך דרכון פורטוגלי למשאת נפשם של אזרחים ישראלים רבים.

כיצד מוציאים דרכון פורטוגלי, איך בודקים זכאות להוצאת דרכון פורטוגלי ולמה כדאי לכם להוציא דרכון פורטוגלי – על כך ועוד בשורות הבאות.

איך אתם יכולים להיות אזרחים פורטוגליים

ומי זכאי להוציא דרכון פורטוגלי

לכל מטרה שתבחרו

רוצים לדעת מי זכאי לדרכון פורטוגלי? ובכן, החוק המאפשר ליהודים לקבל אזרחות פורטוגלית חוקק על ידי ממשלת פורטוגל בכדי לתקן את העוול ההיסטורי שנעשה ליהודי פורטוגל בשנת 1496, כאשר מלך פורטוגל נכנע ללחצם של מלך ומלכת ספרד – הורי אשתו, והורה על גירוש יהודי פורטוגל.

התנאים לזכאות לקבלת דרכון פורטוגלי הם:

מבקש הדרכון צריך להיות יהודי מעל גיל 18.

על המבקש להיות ללא עבר פלילי.

על המבקש להציג אישור מטעם קהילת יהודי פורטוגל על היותו צאצא למגורשי ספרד או פורטוגל.

חשוב לציין – ילדיהם של מבקשי דרכון פורטוגלי שגילם קטן מ 18 יוכלו לקבל אזרחות פורטוגלית הודות לחוקי אזרחות והגירה, אך אינם מקבלים אותה אוטומטית כחלק מהליך קבלת הדרכון של הוריהם. לעומת זאת, ילדים שייוולדו להורים המחזיקים באזרחות פורטוגלית יקבלו אזרחות באופן אוטומטי.

אז איך עושים את זה באמת?

ואיך מוציאים דרכון פורטוגלי

כל השלבים שישנו לכם את התפיסה

שלבי הליך קבלת דרכון פורטוגלי הם:

בדיקת זכאות.

הגשת מסמכים לקהילה היהודית בפורטוגל לקבלת אישורה על היותכם צאצאי מגורשים.

הגשת אישור הקהילה היהודית בפורטוגל לממשלת פורטוגל לבדיקה.

קבלת הדרכון.

ניתן לבצע את ההליך לבד, אך אם אתם רוצים להבטיח שהדברים יתנהלו במהירות וללא תקלות וטעיות, מוטב להיעזר בשירותיהם של מומחים.

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

עורך דין רוני קדמי

ליווי מקצועי - משרד עו''ד רוני קדמי

ניסיון עתיר שנים בהוצאת דרכון פורטוגלי

למשרד עורכי דין רוני קדמי אשר הנו עורך דין דרכון פורטוגלי, ניסיון רב ידע וכלים בסיוע לישראלים לזכות בדרכון פורטוגלי. יתרונותיו של ליווי מקצועי בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי הם :

קשר של המשרד עם גורמים רלוונטיים בקהילה היהודית בפורטוגל.

דאגה לכל הפרטים הבירוקרטיים והחוקיים.

פיקוח על כך שהבקשה תוגש כיאות כולל כל המסמכים הנדרשים ודרך הצגתם.

ליווי צמוד, מקצועי ויעיל, שהופך את ההליך לקל ונעים עבור מבקש הדרכון.

הליך הוצאת דרכון פורטוגלי מצריך הגשת טפסים, יצירת קשר עם הקהילה היהודית בפורטוגל ועמידה בדרישותיה של ממשלת פורטוגל. הוצאת הדרכון כרוכה בהליכים בירוקרטיים ובעבודה מול הגורמים בפורטוגל. כדי להבטיח שההליך יהיה מהיר ומוצלח רצוי להסתייע בשרותיהם של מי שמתמחים בהליך. משרד עורכי דין רוני קדמי סייע לישראלים רבים לקבל דרכון פורטוגלי ורכש ניסיון, ידע ומומחיות בתחום.

לקביעת פגישה ולקבלת פרטים נוספים התקשרו לטלפון 077-2317788 .

חולמים על החיים הטובים? על הזדמנויות נדל"ן מטורפות ולימודים מסובסדים?

תפסיקו לחלום ומלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם הצעה שתשנה את החיים שלכם מקצה לקצה!

למה לבחור ברוני קדמי?

החזר כספי

100% אחריות החזר כספי

אם מסיבה כלשהי לא תאושרו ע" הקהילה היהודית, כספכם יושב לכם במלואו ובמילים אחרות: אינכם מסכנים דבר!

העבודה שחורה והבירוקרטית על דרכון פורטוגלי עלינו

'העבודה השחורה' עלינו

ממש כך. חוץ ממספר מסמכים בסיסיים שתידרשו להעביר אלינו בתחילת ההתקשרות באופן דיגיטלי, תוזמנו לשכוח מאתנו עד לקבלת האזרחות. אנחנו נעשה עבורכם ה-כ-ל! ונעדכן אתכם באופן שוטף בהתקדמות ההליך.

קשרים

קשרים רבותיי קשרים

אם ישנו גורם משמעותי שמייעל את תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי ומקצר סחבת, הרי אלו הקשרים. ותאמינו שהזענו עליהם הרבה, וזאת באמצעות השלוחה הפורטוגלית שלנו, המפקחת על ההליך בפורטוגל.

זמינות גבוהה ללקוחות המעוניינים בדרכון פורטוגלי

זמינות גבוהה

חוששים להיתקל בסוללת מזכירות מייגעת כדי לדבר איתי? לא הפעם! כדי להגיע אלי פשוט שלחו ווטסאפ והקשר בינינו יהיה מתחילה ועד הסוף הטוב, ישיר ובלתי אמצעי. איך אמרתם שאתם אוהבים את הקפה שלכם? 😀

זריזות בטיפול בלקוחות דרכון פורטוגלי

זריזות

זמן שווה כסף וכשהוצאת דרכון פורטוגלי נמשכת כשנה וחצי , לכל יום של קיצור משך ההמתנה ישנו ערך. ניסיון עתיר שנים מאפשר לנו לזרז תהליכים עד למינימום ולהוציא לכם דרכון פורטוגלי במהירות וללא עיכובים.

בקיאים בחוק הפורטוגלי ובאותיות הקטנות

בקיאות באותיות הקטנות

לגלות בקיאות בטופסולוגיה ובבירוקרטיה הפורטוגלית זו מיומנות של ממש. רכשנו אותה בעמל רב ויומיומי, ומי זוכה כעת לקצור את הפירות? ברור שאתם, אלא מי? 😀

עתירי ניסיון רב שנים בהוצאת דרכון פורטוגלי

ניסיון עתיר השנים

ההבדל בין אישור זכאות להוצאת דרכון פורטוגלי, לבין סירוב לו, הינו ברוב המקרים תוצאה של חוסר ניסיון. במשרדנו עו"ד וותיקים ומנוסים האוכלים, שותים ונושמים כל מה שקשור לאזרחות הפורטוגלית.

שקיפות בתהליך הנפקת דרכון פורטוגלי מא' ועד ת'

שקיפות

מרגע ההתקשרות בינינו ועד לקבלת האזרחות המיוחלת תוזמנו לעקוב אחר התהליך בשקיפות מלאה ותדעו בכל רגע נתון היכן מצוי התהליך.

לקוחות ממליצים

איך עובד תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי?

זהו השלב הראשון והוא נועד לקבלת פרטים ראשוניים, לצורך קבלת האישור העקרוני של הקהילה היהודית בפורטוגל, כי הנכם צאצאי מגורשי ספרד.

נרכז ונשלח לקהילה היהודית את כל המסמכים + אישור תשלום האגרה ולאחר כ-6 שבועות נקבל אישור רשמי המעיד כי אתם צאצאים של מגורשי ספרד ורשאים בכפוף לבדיקות ממשלת פורטוגל לקבל אזרחות פורטוגלית.

נכין ונגיש בשמכם את תיק הבקשה לאזרחות למשרד הפנים הפורטוגלי, לאחר הגשת התיק נקבל מספר מעקב ונמתין בסבלנות כשנה וחצי עד לקבלת האזרחות.

זהו, הגעתם ליעד! קבלו תעודת אזרחות פורטוגלית ותוכלו להנפיק תעודת זהות ודרכון פורטוגלים.

בדקו אם אתם זכאים

ב- 3 צעדים!

בחורה מחזיקה בידה דרכון פורטוגלי

המשיכו לעקוב אחרינו